top of page

Travel Grants

(nov. 2023 - ian. 2025)

Proiectul suport RO-NCP_WIDERA.NET (parte a proiectului UE NCP_WIDERA.NET: Rețeaua transnațională de Puncte Naționale de Contact (NCP) pentru extinderea participării și consolidarea spațiului european de cercetare, https://www.ncpwideranet.eu/) susține participarea cercetătorilor din România la evenimente de brokeraj din cadrul clusterelor din Pilonul II al programului-cadru Orizont Europa în perioada nov. 2023 - ian. 2025. În această perioadă, poate fi susținută participarea a 70 de participanți din România la evenimente de brokeraj organizate în cadrul Pilonului II - Orizont Europa.

Prin acest proiect suport, sunt rambursate cheltuielile de deplasare (transport și cazare) - până la 1000 Euro de persoană, ale solicitanților români (persoane fizice), încadrați în organizații cu personalitate juridică din România.

Rambursarea cheltuielilor de deplasare la un eveniment de brokeraj în cadrul Pilonului II - Orizont Europa este realizată de UEFISCDI, ca partener în proiectul suport NCP_WIDERA.NET (contract nr. 101055286).

Documente

Condiții obligatorii pentru rambursarea cheltuielilor pentru participarea în persoană a aplicanților din România la evenimente de brokeraj organizate în cadrul clusterelor Pilonului II din programul-cadru Orizont Europa (proiect suport nov. 2023 - ian. 2025) [PDF]

(Reguli Travel Grants) 

 

Formular de informare UEFISCDI

(aplicare pre-event pentru Travel Grant) 

  • Se completează online, pe site.

  • La completarea formularului de aplicare trebuie atașată validarea participării la brokeraj, primită de la organizatorii evenimentului (se trimite în format electronic la adresa de email brokeraj-ncp@uefiscdi.ro).

  • Formularele de informare/aplicare completate online sunt centralizate la NCP@UEFISCDI (brokeraj-ncp@uefiscdi.ro).

Contract de mandat cu UEFISCDI

  • Document [Word]

  • Contractul de mandat are două anexe: Anexa 1 - Condiții obligatorii....; Anexa 2 - Cerere de rambursare (doar pentru exemplificare).

  • Se descarcă documentul de pe site, se completează direct pe calculator (în câmpurile colorate din interior, în care, între paranteze, sunt trecute indicații despre ce trebuie scris în acel câmp), se printează, se semnează și se trimite prin poștă la adresa: UEFISCDI, Dr. Daniela Dragomir, NCP Widening&ERA, Str. Frumoasă nr. 30 (parter), 010987 București.

Cerere de rambursare

  • Se completeaza online, pe site.

  • Documentele de călătorie, copii scanate, se încarcă online în formularul de Cerere de rambursare.

  • Cererile de rambursare completate online (împreună cu documentele de călătorie scanate, PDF) sunt centralizate la NCP@UEFISCDI (brokeraj-ncp@uefiscdi.ro) și transmise departamentului financiar al UEFISCDI pentru verificare.

  • Documentele justificative de călătorie, în original, se trimit prin poștă (la adresa: UEFISCDI, Dr. Daniela Dragomir, NCP Widening&ERA, Str. Frumoasă nr. 30 (parter), 010987 București). Dana le transmite mai departe departamentului financiar al UEFISCDI, pentru verificare și efectuarea decontului.

Eligibilitate

(Condiții obligatorii cumulativ pentru fiecare solicitant - persoană fizică)

  • Să fie angajat într-o universitate, organizație de cercetare, companie, IMM, ONG sau altă organizație cu personalitate juridică înregistrată în România. 

  • Să aibă titlul de doctor sau să aibă minimum trei ani experiență (full time) în activități de cercetare.

  • Fluent în limba engleză (scris, vorbit).

Finanțare
Etape 

1. Identificare brokeraj organizat ca eveniment fizic în cadrul clusterelor din Pilonul II al programului-cadru Orizont Europa.

2. Înregistrare la brokeraj (pe site-ul brokerajului).

3. Validarea participării la brokeraj (de către organizatorii brokerajului).

4. Informare UEFISCDI de validarea participării la brokeraj (Formular de aplicare).

5. Semnare Contract de mandat cu UEFISCDI. Contractul de mandat [Word] se completează online (în câmpurile colorate din interior, în care, între paranteze, sunt trecute indicații despre ce trebuie scris în acel câmp), se printează, se semnează și se trimite prin poștă la adresa: UEFISCDI, Dr. Daniela Dragomir, NCP Widening&ERA, Str. Frumoasă nr. 30 (parter), 010987 București.

6. Participare în persoană la brokeraj (cheltuieli de participare suportate de către participant).

7. Completare Cerere de rambursare și trimitere documente justificative (scanate) la adresa brokeraj-ncp@uefiscdi.ro, în termen de 15 zile de la efectuarea deplasării.

8. Trimitere documente justificative de călătorie în original, prin poștă, la adresa: UEFISCDI, Dr. Daniela Dragomir, Str. Frumoasă nr. 30 (parter), 010987 București.

9. Rambursarea cheltuielilor va fi făcută după primirea tuturor documentelor în original de către UEFISCDI.

Brokeraje

Mai jos sunt trecute câteva brokeraje identificate de noi. Pot exista și altele, și vă rugăm să le identificați și dumneavoastră pentru Clusterul de interes.

8 Dec. 2023 - Vilnus, Lithuania

From coalition to networking: How to overcome common challenges in Baltic region - CL1 

Past events

16 Nov. 2023 - Brussels, Belgium

Towards the Green Future: The European Green Deal Brokerage Event - CL2, CL4, CL5 & CL6 

16 Nov. 2023 - Brussels, Belgium

Research & Innovation transforming European healthcare - CL1 

21 Nov. 2023 - Prague, Czechia

EUSPA Space Downstream Innovation Day - CL4

28 Nov. 2023 - Stockholm, Sweden

Sustaintech Matchday 2023 (climate technologies and solutions with energy and sustainability relevance) - CL5

4 Dec. 2023 - Brussels, Belgium

Horizon Europe Calls 2024 Information & Brokerage Session: Digital Platforms for the Cloud-Edge-IoT, Innovation through Open Source and Software - CL4 

Formular de aplicare
Travel Grant Brokeraj

Informații despre evenimentul de brokeraj la care doriți să participați:
Informații despre participarea dvs. la evenimentul de brokeraj:
Rolul plănuit în propunerea HE:
Veți avea o prezentare la brokeraj?
Experiența în cercetare:
Participare anterioară în propuneri/proiecte H2020, HE:
Vă rugăm să trimiteți validarea participării dvs. la brokeraj (primită de la organizatorii evenimentului) la email brokeraj-ncp@uefiscdi.ro
Ați trimis validarea participării dvs la brokeraj (primită de la organizatori)?

(Existența validării pentru participarea la brokeraj este obligatorie)

Cerere de rambursare

Cheltuieli de participare la eveniment de brokeraj - Clustere Pilon II Horizon Europe

(transport, cazare)

Vă rugăm să completați cererea de rambursare în termen de 15 zile de la efectuarea deplasării. Rambursarea cheltuielilor de participare la un eveniment de brokeraj se acordă după principiul ”primul venit”, până la epuizarea fondului de rambursare

(vezi „Condiții obligatorii pentru rambursarea cheltuielilor pentru participarea în persoană a aplicanților din România la evenimente de brokeraj organizate în cadrul clusterelor Pilonului II din programul-cadru Orizont Europa (proiect suport nov. 2023 - ian. 2025)”. 

Informații bancare:
Informații cheltuieli efectuate, pentru care solicitați rambursare:
Vă rugăm trimiteți documentele justificative scanate prin email, la adresa brokeraj-ncp@uefiscdi.ro
Ați trimis documentele justificative (scanate) prin email la brokeraj-ncp@uefiscdi.ro?

Get in Touch

Pentru întrebări, detalii privind rambursarea cheltuielilor de participare la evenimente de brokeraj - Clustere Pilon II Orizont Europa, vă rugăm să ne scrieți la adresa de email:

brokeraj-ncp@uefiscdi.ro

bottom of page